کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

کوچیک خان

تحولی تازه در زندگی من و کارن

1390/7/16 5:46
نویسنده : مامان فرناز
903 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دودویی ... (این اسمیه که این روزا تو رو باهاش صدا می زنم)

 

مامان موفق شد در روند زندگی یک تحول شگرف ایجاد کنه ...

اونم اینکه تو بالاخره با رضایت توی کریر لم دادی ... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 این اتفاق خجسته در ٢ ماه و ٢٠ روزگی به وقوع پیوست ...و از همه مهمتر ... پسر دودویی مامان توی کریر خوابیددددددددددددددددددددددددددددد ... البته با مقداری غر...

و اگر خدا بخواد روزهای آینده من راحت تر می تونم به کارام برسم ... و تو حداقل برای چند دقیقه مثل یک شاهزاده توی صندلی پادشاهیت می شینی ... و مامان بیچاره به دستاش کمی استراحت میده!!!!!!!!!!! 

خب من برم تلاش کنم بخوابم .. هر چند که کم کم وقت شیر خوردنت شده ...

تابعد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر مامان آراد
18 مهر 90 9:32
تبریک عزیزم
زري
20 مهر 90 15:40
دودوبيت شبيه مي هست حالا؟؟؟
مامان فرناز
23 مهر 90 8:51
lممنون سحر جون
مامان فرناز
23 مهر 90 8:52
زری جون نمیدونم ... بعضیا می گن باباش
طناز
23 مهر 90 15:29
فرناز جونم اين دودوبيت خيلي خوردنيه. شانس آوردي كه نيومديم اهواز وگرنه الن خورده بودمش. وبلاگش خيلي قشنگه. ولي نميدونم از كجا وقت مياري كه به روزش كني. منكه به محض اجازه جو جو بايد برم به نياز هاي اوليه ام برسم مثلا گلاب به روت برم دست به آب يا برم يه چيزي بخورم كه براي شير بعدي جوجو جون داشته باشم يا اينكه بر فرض محال برم يكم بخوابم.
فرناز
23 مهر 90 16:12
مرسی طناز جون ... به این بزرگی که توی عکس میوفته نیست ... کوچولو موچولو... کوروش خوش تیپ چه طوره ؟ راستش هفته ای یه بارم نمی رسم به وبلاگش سر بزنم و بنویسم ولی دارم سعی می کنم ... استارتشو فرنوش زد دیگه باید ادامه بدم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد